Naslov Utjecaj pandemije Covid-19 na poslovni bonton
Naslov (engleski) The impact of the Covid-19 pandemic on business etiquette
Autor Suzana Anić
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Neven Šipić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2022-09-15, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak S obzirom na situaciju s virusom Covid-19 koji je zahvatio cijeli svijet i s kojim se mijenja svakodnevni život svih nas tako dolazi i do promjena u poslovanju. Tvrtke su primorane prilagoditi se novonastaloj situaciji. Samim time mijenja se i poslovni bonton svake tvrtke. S novonastalom situacijom dolaze i nova pravila ponašanja. Online platforme većim su dijelom zamijenile klasičnu komunikaciju. Jedina mana online svijeta je nemogućnost praćenja neverbalne komunikacije, što otežava
... Više komunikaciju i razmjenu informacija općenito, kao i u poslovnom svijetu. Prenose se informacije, ali otežan je i prijenos emocija što je najveći problem. Pozitivna stvar su video pozivi putem kojih se mogu održati poslovni sastanci bez otkazivanja. Nema rizika od zaraze, a održi se razgovor kakav bi se održao i uživo. Uz mjere distance svakako dolazi do problema s komunikacijom. Vođenje razgovora uživo i uz mjeru nošenja zaštitnih maski otežava komunikaciju i razumijevanje prenesene poruke. Fizički kontakti kao što su pružanje ruke, poljupci s bliskim poslovnim partnerima ili pridržavanje kaputa kojima se pokazuje ljubaznost i poštovanje prema nekoj osobi pomalo nestaje. Barem je to neka razina bliskosti i povezivanja s ljudima, no neovisno o tome i bez toga možemo drugima pokazati empatiju i poštovanje. Prednost je što živimo u vremenu kad tehnologija brzo napreduje i što smo svi više ili manje upoznati s računalima i raznim aplikacijama. Razgovor putem e-maila postojao je i prije virusa, samo što je sada učestaliji i koristi se za sve prilike. Svakako treba poštovati mjere koje su propisane bez obzira na to što se mijenja klasični bonton. Bez obzira na drugačiji način poslovanja, ljudi se brzo navikavaju na sve, pa tako i na distancu i online svijet. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Given the situation with the Covid-19 virus, which has spread throughout the world and is changing the daily lives of all of us, so are the changes in the business. Companies are forced to adapt to the new situation. As a result, the business etiquette of each company changes. With the new situation comes new rules of conduct. Online platforms have largely replaced classic communication. The only drawback of the online world is the inability to monitor non-verbal communication which
... Više makes communication and information exchange difficult in general as well as in the business world. Information is transmitted, but the transmission of emotions is difficult which is the biggest problem. The positive thing is the video calls through which business meetings can be held without cancellation. There is no risk of infection, and a conversation will be held that would be held live. With distance measures, there are certainly problems with communication. Having a live conversation and wearing protective masks makes it difficult to communicate and understand the message being conveyed. Physical contact such as extending a hand, kissing close business partners, or holding on to a coat that shows kindness and respect to a person is fading a bit. At least it is a level of closeness and connection with people, but regardless of that, we can still show empathy and respect to others. The advantage is that we live in a time when technology is advancing rapidly and we are all more or less familiar with computers and various applications. Email chats existed before the virus only now it is more frequent and used for all occasions. The measures prescribed must be respected, even though the classic etiquette is changing. Regardless of the different ways of doing business, people quickly get used to everything, including distance and the online world. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
Covid-19
poslovni bonton
komunikacija
online
distanca
tehnologija
e-mail.
Ključne riječi (engleski)
Covid-19
business etiquette
communication
online
distance
technology
email.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:729545
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-14 09:07:27