Naslov Načini privlačenja pažnje potrošača
Naslov (engleski) Ways of attracting consumer attention
Autor Nina Valentina Orlović
Mentor Željka Zavišić (mentor)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Čudina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2022-07-22, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U ovom radu govori se o načinima privlačenja pažnje potrošača. Marke i prodavači to čine raznim načinima i strategijama. Jedan od načina je putem oglašavačkih sredstava kao što su TV, radio, tisak, internet, plakati i odnosi s javnošću. Osim oglašavanja koriste se i emocije i osjetila. Osjetila kao vid, sluh, njuh, dodir i okus od velike su važnosti kod privlačenja pažnje potrošača, pa makar i nesvjesno. Sva ta osjetila utječu i na emocije. Emocionalno uvjeravanje jedno je od najtežih načina privlačenja pažnje jer se svaki pojedinac, odnosno potrošač razlikuje od drugoga. Važno je emocionalno povezati potrošača i marku jer se tako potrošači okreću baš toj marki i uz to postaju lojalni kupci. Da bi marke svorile najbolju moguću sliku o sebi u potrošačevim očima moraju stvoriti dobar imidž i identitet.
Sažetak (engleski) This thesis discusses attracting consumer attention. Brands and retailers do this in a variety of ways and strategies. One of the ways is through advertising media such as TV, radio, print, internet, posters and public relations. In addition to advertising, emotions and senses are also used. Senses such as sight, hearing, smell, touch and taste are of great importance in attracting the attention of consumers, even unconsciously. All these senses also affect emotions. Emotional persuasion is one of the most difficult ways to attract attention because each individual, or consumer, is different from another. It is important to connect the consumer and the brand emotionally, because this is how consumers turn to that particular brand and become loyal customers. In order for brands to create the best possible image of themselves in the eyes of consumers, they must create a good image and identity.
Ključne riječi
pažnja potrošača
oglašavanje
čulni marketing
emocionalni marketing
Ključne riječi (engleski)
consumer attention
advertising
sensory marketing
emotional marketing
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:229764
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-14 13:35:43