Fržop, F. (2022). Gibson – imidž, arhitektura brenda te dizajnerski utjecaj (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:420247
Fržop, Filip. "Gibson – imidž, arhitektura brenda te dizajnerski utjecaj." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:420247
Fržop, Filip. "Gibson – imidž, arhitektura brenda te dizajnerski utjecaj." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:420247
Fržop, F. (2022). 'Gibson – imidž, arhitektura brenda te dizajnerski utjecaj', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:420247
Fržop F. Gibson – imidž, arhitektura brenda te dizajnerski utjecaj [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:420247
F. Fržop, "Gibson – imidž, arhitektura brenda te dizajnerski utjecaj", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:420247