Naslov Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji
Naslov (engleski) The role of influencers in modern media and marketing communication
Autor Viktorija Iveljić
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Željka Zavišić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2022-02-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Influenceri su osobe koje svojim znanjem, taktikama te izgledom privlače pratitelje, a što više pratitelja imaju to postaju poznatiji, prepoznatljiviji i utjecajniji, ne samo u krugu svojih pratitelja, već i u krugu oglašivača koji se preko njih reklamiraju. Tijekom godina kroz evoluciju influencerskog marketinga, vrste influencera i njihove specifične uloge postali su sastavni dio suvremenog načina oglašavanja. Nakon slavnih i korporativnih ambasadora, pojavili su se makro influenceri i
... Više mikroinfluenceri iz interesnih zajednica. Glavni izazov za marketere bio je definirati ulogu i identificirati pravu vrstu influencera u skladu s ciljevima marke. Od definicije koja se prvenstveno temelji na opsegu mreže i društvenom kapitalu influencera (s poznatim osobama i novim zvijezdama društvenih mreža), trgovci postupno integriraju sadržaj i predanost ovim načinima oglašavanja. Influencer marketing je vrsta marketinga u kojem se influenceri obaziru samo na utjecaj na određenom tržištu, umjesto na ciljno tržište kao cjelinu, kao što je pojašnjeno u ovom završnom radu. Uspjeh bilo koje marketinške kampanje s utjecajem ne ovisi samo o broju sljedbenika, već postoji velik broj preduvjeta. Influenceri moraju održavati stalni kontakt sa svojom publikom, dijeliti privatne trenutke iz svog života kako bi se veza s publikom učvrstila te kako bi se steklo povjerenje, stoga njihovi postovi dobivaju veći angažman. Sve više tvrtki shvaća važnost suradnje s influencerima pa istodobno, shvaćaju da je stvaranje dugoročnih udruga s influencerima ključno za bolji marketing. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Influencers are people who attract users with their appearance, clothing, knowledge and skills; followers, and the more they have, the more popular they become, not only to other users, but also to the advertisers who advertise through them. Over the years through the evolution of influencer marketing, types of influencers and their specific roles have become an integral part of the modern way of advertising. After celebrities and corporate ambassadors, macro influencers and
... Više micro-influencers from interest communities emerged. The main challenge for marketers was to define the role and identify the right type of influencer in line with the brand’s goals. From a definition based primarily on the scope of the network and the social capital of influencers (with celebrities and new social media stars), marketers are gradually integrating content and commitment to these ways of advertising. Influencer marketing (also influence marketing) is a type of marketing in which the focus is on people who have an impact in a particular market, instead of focusing on the target market as a whole. He identifies individuals who have an impact on potential customers, and directs all marketing activities around those people who are popularly referred to as influencers as explained in this final paper. The success of any influential marketing campaign does not only depend on the number of followers but there are a number of prerequisites. Many influencers buy fake followers, so their engagement rate is low. In contrast, micro-influencers have fewer followers, but work to maintain personal connections with their audiences. Therefore, their posts get more engagement. As more companies realize the importance of working with influencers, they are looking for new ways to work with them. At the same time, they realize that creating long-term associations with influencers is key to better marketing. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
influenceri
influence marketing
komunikacija
marketinške aktivnosti
sljedbenici.
Ključne riječi (engleski)
influencers
influence marketing
communication
marketing activities
followers.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:963262
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-11-15 09:53:13