Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole
Poslovno veleučilište Zagreb
Đurović, L. (2022). Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:488281
Đurović, Luka. "Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:488281
Đurović, Luka. "Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:488281
Đurović, L. (2022). 'Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:488281
Đurović L. Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:488281
L. Đurović, "Razvoj strategije brendiranja - poslovni slučaj Coca Cole", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:488281