Kutleša, A. (2021). Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša, Ante. "Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša, Ante. "Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša, A. (2021). 'Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša A. Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
A. Kutleša, "Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943