Naslov Komunikacija u neprofitnim organizacijama na primjeru Hrvatskog crvenog križa
Naslov (engleski) Communication in non-profit organisations- an example of Croatian Red Cross
Autor Drinka Sopta
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Ivana Greguric (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Dorotea Milas (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti Zagreb
Datum i država obrane 2016-10-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Svaki ljudski čin predstavlja na određeni način komunikaciju, stoga i „nekomuniciranje“ predstavlja oblik komuniciranja. Učinkovita komunikacija osnova je za razvoj interne organizacije, ali i ključan faktor za postojanje u neizvjesnoj okolini, stoga je komunikacija važan čimbenik kako u ponašanju menadžera, tako i u funkcioniranju cijeloga organizacijskog sustava. Da bi se organizirali i stvorili vrijednosti, ljudi unutar organizacije moraju uspostaviti interakciju, a da bi je uspostavili
... Više moraju komunicirati. Većina nesporazuma u poslovnom životu nastaje zbog nepostojanja otvorene komunikacije u smislu primanja i davanja povratne informacije, te zbog toga jer većina djelatnika ne komunicira učinkovito i loše sluša. Jedan od osnovnih zadataka menadžera je poticanje i olakšavanje komunikacije. Stoga uspješni menadžeri vode računa o načinu komunikacije sa suradnicima te na taj način utječu na motivaciju zaposlenika a samim time i na uspješnost organizacije. Na primjeru Hrvatskog Crvenog križa prikazan je način internog komuniciranja. Uspješna interna komunikacija glavni je preduvjet za odvijanje poslovnih aktivnosti koji će omogućiti ostvarenje poslovnih ciljeva. U ovom slučaju poslovni su ciljevi što efikasnije pružanje humanitarne pomoći. Nekvalitetno interno komuniciranje može dovesti do posljedica za korisnike humanitarne pomoći. Interna komunikacija u Hrvatskom Crvenom križu odvija se kroz osobnu komunikaciju (licem u lice), putem pisanih i tiskanih medija (brošure, okružnice) te putem elektronskih medija (e-pošta, internetska stranica www.hck.hr). Svjesni koliko je kvalitetna komunikacija bitna za obavljanje svakodnevnih zadataka, kao i za imidž Crvenog križa, organiziraju se i razne edukacije za djelatnike i volontere iz domene humanitarnog rada i djelovanja. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) We can find communication in every single human act, therefore even "non-communicating" represents a form of communication. The basic for the developement of an internal organization is effective communication, which can also be a key factor for managerial behaviour and organization of the whole system. In order to organize themselves and to create certain values inside an organization people must create interaction, and for that they need to communicate between themselves.Good bussines
... Više communication works like a bloodstream of teh organization and assures healthy balance in their activities.The majority of misunderstanding in "bussines life" occures due to the lack of open communication between co-workers, for instance recieving information and giving a feedback, due to bad communication between co-workers. Encouraging and facilitating communication between co-workers is one of the basic assignments for a manager. Therefore successful managers take care of the way communication is transferring inside an organization and, in that way, they can have an effect on the workers moral, which will contribute to the success of an organization.Let's take Croatian Red Cross for the example of successful internal communication inside an organization. Successful internal communication is the main prerequisite for a successful flow of business activities which will carry out set of goals made by an organization. In this case, goals that are set for this organization are quickly and efficiently provide humanitarian aid. Bad communication inside this organization can lead to bad consequnces for people that are in need of an humanitarian aid.
Internal communication in the Croatian Red Cross takes place through personal communication (face to face), through written and printed media (brochures, newsletters) and via electronic media (e-mail, webseite www.redcross.hr). Aware of how important good communication for everyday tasks as well as for the image of the Red Cross, a variety of training has been organized for staff and volunteers from the domain of humanitarian work and activities. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
komunikacija
poslovna komunikacija
interna komunikacija
organizacija
neprofitna organizacija
Hrvatski Crveni križ.
Ključne riječi (engleski)
communication
business communication
internal communication
organization
nonprofit organization
Croatian Red Cross
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:297026
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-10-26 12:33:25