prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kroz percepciju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing kroz percepciju potrošača
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. urn:nbn:hr:180:945376

Bakić, Ivor
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Bakić, I. (2021). Digitalni marketing kroz percepciju potrošača (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić, Ivor. "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić, Ivor. "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić, I. (2021). 'Digitalni marketing kroz percepciju potrošača', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

Bakić I. Digitalni marketing kroz percepciju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376

I. Bakić, "Digitalni marketing kroz percepciju potrošača", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:945376