prikaz prve stranice dokumenta Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, Jan
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Erceg, J. (2021). Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, Jan. "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg, J. (2021). 'Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

Erceg J. Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187

J. Erceg, "Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:800187