Naslov VIZUALNA KOMUNIKACIJA BRENDOVA CHANEL I DIOR
Naslov (engleski) Visual communication of Chanel and Dior brands
Autor Magdalena Babić
Mentor Dorotea Milas (mentor)
Član povjerenstva Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Ivančević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2020-10-13, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Komunikacija je proces razmjene informacija i osjećaja među ljudima putem verbalnih i neverbalnih poruka. Smatra se da je sposobnost uspješne komunikacije jedna od najvažnijih životnih vještina. Neki oblici komunikacije su: verbalna komunikacija, neverbalna komunikacija, intrapersonalna komunikacija, interpersonalna komunikacija, grupna komunikacija, javna komunikacija, masovna komunikacija. No, ljudska komunikacija se dijeli samo na verbalnu i neverbalnu komunikaciju. Iako je općenito jako
... Više bitno u međuljudskim odnosima dijeliti prave, kvalitetne i istinite informacije kao dio verbalne komunikacije, neverbalna komunikacija je čak i bitnija od verbalne za prenošenje istinitih informacija. Jedna od zanimljivijih oblika komunikacija jest komunikacija bojama i to u marketinškoj komunikaciji. Ovisno od brenda do brenda, svaka boja nešto drugačije predstavlja. Iako boje imaju veliku simboličnu vrijednost, značenje boja za proizvode jest jako bitno u promociji i svijetu marketinga. Primjerice, iako crvena boja ljudima simbolizira ljubav i srce, Christian Dior je smatrao da to ipak ružičasta. Dok je čak i za njega plava bila boja mira. Prema psihološkoj reakciji boje se općenito dijele u tople i hladne. Tople boje su crvena, narančasta i žuta, a hladne su plava, zelena i ljubičasta.
Ova podjela nije uvjetovana, kako se često misli, samo povezivanjem boje sa stvarnom temperaturom. Logika koja govori da plava boja podsjeća na osvježavajući efekt hladne vode, a da u vatri možemo vidjeti crvene, narančaste i žute plamenove pa su to tople boje uglavnom stoji, ali ne baš uvijek. Marketing stručnjaci znaju kako svaka boja ima poseban psihološki učinak na ljude te se pažljivo biraju boje na novim proizvodima radi poticanja prodaje i promocije. U ovom radu će se analizirati vizualna komunikacija brendova Chanel i Dior, od njihovog vizualnog identiteta, izgleda kultnih proizvoda te način komunikacije sa svojim pratiteljima na društvenima mrežama. Prikazat će se važnost boja pri stvaranju proizvoda i izgleda pakiranja i koja vizualna pomagala koriste pri privlačenju klijenata. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Communication is the process of exchanging information and feelings among people through verbal and nonverbal messages. The ability to communicate successfully is considered to be one of the most important life skills. Some forms of communication are: verbal communication, nonverbal communication, intrapersonal communication, interpersonal communication, group communication, public communication, mass communication. But human communication is divided only into verbal and nonverbal
... Više communication. While it is generally very important in interpersonal relationships to share real, quality, and true information as part of verbal communication, nonverbal communication is even more important than verbal to convey true information. One of the more interesting forms of communication is color communication in marketing. Depending on the brand, each color represents something different. Although colors have great symbolic value, the meaning of colors for products is very important in promotion and the world of marketing. For example, although red symbolizes love and heart to people, Christian Dior thought it was pink. Even though for him, blue was the color of peace. According to the psychological reaction, colors are generally divided into warm and cold. Warm colors are red, orange, and yellow, and cool colors are blue, green, and purple.
This division is not conditioned, as is often thought, by the mere association of color with actual temperature. The logic that blue is reminiscent of the refreshing effect of cold water, and that we can see red, orange and yellow flames in the fire, so these are warm colors mostly stands, but not always. Marketing experts know that each color has a special psychological effect on people and carefully choose colors on new products to encourage sales and promotion. This paper will analyze the visual communication of the Chanel and Dior brands, from their visual identity, the appearance of cult products and the way of communication with their followers on social networks. Also, it will be shown the importance of colors in creating products and packaging layouts and what visual aids they use in attracting customers. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
komunikacija
vizualna komunikacija
komunikacija bojama
neverbalna komunikacija
Chanel
Dior
Ključne riječi (engleski)
communication
visual communication
color communication
nonverbal communication
Chanel
Dior
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:267336
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-04-11 08:33:18