Naslov OPTIMIZACIJA UPRAVLJANJA PRODAJOM I ZALIHAMA ROBE NA PRIMJERU LESNINA H D.O.O. ZAGREB
Naslov (engleski) Optimization of sales and inventory management of goods on the example of Lesnina H d.o.o. Zagreb
Autor Roko Karačić
Mentor Dragan Kopecki (mentor)
Član povjerenstva Goran Luburić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tanja Grmuša (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2020-11-10, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Temeljne tehničke znanosti Organizacija rada i proizvodnje
Sažetak Svrha upravljanja lancima opskrbe je da se usporednim postizanjem visokih stupnjeva potrošačkih usluga, optimalnih ulaganja i vrijednosti za novac stvori konkurentska prednost na tržištu. Optimalno upravljanje poslovima, procesima i ljudima u opskrbnom lancu povećava efikasnost i učinkovitost istih. Novi pristup organizaciji poslovanja postavlja sposobnost zaposlenika kao temelj uspješne organizacije. Takve organizacije traže radnike koji su puni entuzijazma, predanosti te koji se posvećuju svome radu i kolegama bez prisile. Kako bi se maksimizirala vrijednost u poduzeću, potrebno je planirati i donositi odluke na svim područjima logističkog djelovanja. Poduzeće se treba posvetiti troškovima zaliha i odabrati politiku upravljanja zalihama koja ostvaruje veće uštede i omogućuje bolju koordinaciju s planovima prodaje. Prodaja je jedini pozitivni financijski tok poduzeća i boljim prodajnim uslugama i prodajnim asortimanom poduzeće povećava zadovoljstvo kupca, a samim time i svoju poziciju na tržištu. U završnom radu opisana je optimizacija upravljanja zalihama i prodajom na primjeru prodajno – skladišnog centra Lesnina West Zagreb. Ispravnim odabirom politike upravljanja zalihama i informacijskog sustava Lesnina omogućuje veće zadovoljstvo radnika i kontrolirano skladišno poslovanje. Učestalo oglašavanje putem TV i radio reklama i konstantnim prodajnim akcijama Lesnina ostvaruje planiranu prodaju. Zajedničkom suradnjom odjela nabave, odjela logistike i odjela prodaje, uz visoke trgovačke marže, Lesnina se dugi niz godina nalazi na samom vrhu u prodaji namještaja i opreme za dom. Trenutna situacija na tržištu uzrokovana COVID-19 epidemijom uz sve rizike i poteškoće prisiljava Lesninu da se stvaraju uvjeti za usklađivanje svih aktivnosti opskrbnog lanca od ishodišta do odredišta. Da bi se ostvario opstanak poduzeća na tržištu, potrebno je voditi računa o svim poslovnim procesima i aktivnostima, a posebno o zaposlenicima. Zajedničko djelovanje odjela nabave, odjela logistike koji upravlja zalihama i odjela prodaje je od iznimne važnosti za poduzeće.
Sažetak (engleski) The purpose of supply chain management is to create a competitive advantage in the market by achieving high levels of consumer services, optimal investment and value for money in parallel. Optimal management of jobs, processes and people in the supply chain increases their efficiency and effectiveness. A new approach to business organization sets the ability of employees as the foundation of a successful organization. Such organizations are looking for workers who are full of enthusiasm, dedication and who dedicate themselves to their work and colleagues without coercion. In order to maximize the value in the company, it is necessary to plan and make decisions in all areas of logistics. The company needs to focus on inventory costs and choose a inventory management policy that achieves greater savings and allows for better coordination with sales plans. Sales is the only positive financial flow of the company and better sales services and sales range, the company increases customer satisfaction, and thus its position in the market. The final paper describes the optimization of inventory management and sales on the example of the sales and storage center Lesnina West Zagreb. By choosing the right inventory management policy and information system, Lesnina enables greater employee satisfaction and controlled warehousing operations. Frequent advertising through TV and radio commercials and constant sales campaigns Lesnina achieves the planned sales. Through the joint cooperation of the procurement department, logistics department and sales department, with high trade margins, Lesnina has been at the top in the sale of home furniture and equipment for many years. The current market situation caused by the COVID-19 epidemic, with all its risks and difficulties, is forcing Lesnina to create the conditions for harmonizing all supply chain activities from origin to destination. In order to achieve the survival of the company in the market, it is necessary to take into account all business processes and activities, especially employees. The joint action of the purchasing department, the logistics department that manages inventory and the sales department is extremely important for the company.
Ključne riječi
lanac opskrbe
optimizacija
upravljanje zalihama
prodaja
ljudski kapital
Ključne riječi (engleski)
supply chain
optimization
inventory management
sales
human capital
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:995702
Studijski program Naziv: Upravljanje opskrbnim lancima Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka gospodarske logistike (bacc. ing. logist.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-04-11 12:02:24