prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. urn:nbn:hr:180:795592

Borić, Dora
Poslovno veleučilište Zagreb

Institucijski repozitorij: Repozitorij PVZG

Citirajte ovaj rad

Borić, D. (2020). ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592

Borić, Dora. "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592

Borić, Dora. "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592

Borić, D. (2020). 'ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 27.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592

Borić D. ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 27.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592

D. Borić, "ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795592

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.