Naslov DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I MASOVNI MEDIJI
Naslov (engleski) Corporate social responsibility and mass media
Autor Sara Šćrbec
Mentor Dijana Vuković (mentor)
Član povjerenstva Dorotea Milas (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tanja Grmuša (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2020-10-08, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Masovni mediji
Sažetak U ovom završnom radu naglasak je stavljen na važnost društveno odgovornog poslovanja koje predstavlja neizostavan dio svake organizacije. Isto tako je važno ukazati na činjenicu da masovni mediji imaju veliku ulogu u kompletnom konceptu društveno odgovornog poslovanja. Cilj rada je analizirati dostupnu literaturu koja se bavi društveno odgovornim poslovanjem i masovnim medijima te produbiti postojeće i steći novo znanje o toj temi. Dakle, predmet rada je istražiti koliko se koncept društveno odgovornog poslovanja upotrebljava u teoriji i praksi, koji su mu ciljevi, na koji način rješava probleme te kako i koliko mediji utječu na takvu vrstu poslovanja.
Društveno odgovorno poslovanje je poslovni model koji pomaže tvrtki da se ponaša društveno odgovorno prema sebi, svojim dionicima i prema javnosti. Prakticiranjem društveno odgovornog poslovanja tvrtke mogu biti svjesne koliko utjecaja imaju na sve aspekte društva, uključujući ekonomski, socijalni i okolišni. Rad je, osim na definiranje društveno odgovornog poslovanja, usmjeren i na navođenje vrsta, strategija i dimenzija društvene odgovornosti. Također se u radu objašnjavaju i struktura medija te djelovanje oglašavanja u masovnim medijima. Masovni mediji su sve razvijeniji, a u ovom je završnom radu važnost stavljena i na pozitivno i na negativno utjecanje na društveno odgovorno poslovanje. Naime, kao problem se navodi slijepo vjerovanje medijskim sadržajima od strane kako mladih, tako i starijih ljudi. Kao razlog tome navodi se marketing psihologija koja je detaljno objašnjena u radu
Sažetak (engleski) In this final paper, the emphasis is placed on the importance of corporate social responsibility, which is an indispensable part of every organization. It is also important to point out the fact that the mass media play a major role in the complete concept of corporate social responsibility. The aim of this paper is to analyze the available literature dealing with corporate social responsibility, to deepen the existing and gain new knowledge on this topic. The subject of this paper is to investigate how much the concept of corporate social responsibility is used in theory and practice, what are its goals, how it solves problems and how and how much the media influence this type of business.
Corporate social responsibility is a business model that helps a company be socially accountable to itself, its stakeholders and the public. By practicing corporate social responsibility, companies can be aware of how much impact they have on all aspects of society, including economic, social and environmental. Apart from defining corporate social responsibility, the paper is also focused on stating the types, strategies and dimensions of social responsibility. The paper also explains the structure of the media and the effects of advertising in the mass media. The mass media are increasingly developed and in this final paper the importance is placed on the positive or negative impact on corporate social responsibility. Namely, young and older people blindly believe in media content and this is cited as a problem. The reason for this is marketing psychology, which is explained in detail in the paper.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje
odgovornost
masovni mediji
marketing
Ključne riječi (engleski)
corporate social responsibility
responsibility
mass media
marketing
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:226576
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-04-12 13:17:09