Prekali, S. (2020). Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali, Stephanie. "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali, Stephanie. "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali, S. (2020). 'Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
Prekali S. Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509
S. Prekali, "Vizualni identitet kao ključni faktor uspjeha - poslovni slučaj Friends with benefits", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:173509