Naslov Neverbalna komunikacija u različitim kontekstima
Naslov (engleski) Non-verbal communication in different contexts
Autor Andrea Svržnjak
Mentor Tanja Grmuša (mentor)
Član povjerenstva Sanja Rocco (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Predrag Čudina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2023-07-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Komunikologija
Sažetak Komunikacija je dio svakog ljudskog bića i dijelimo je na neverbalnu i verbalnu. Osluškivati ono što nam govori ili želi reći naš suradnik ključ je svake dobre komunikacije. Upravo komunikacija, bila ona verbalna ili neverbalna prati nas kroz naš cijeli dan u različitim situacijama, kako onim privatnim, tako i poslovnim. Komuniciramo neprekidno s našom okolinom i to je svakako dio nas i našeg postojanja. Ponekad nam komunikacija i situacije u kojima se nalazimo mogu otežati ili olakšati našu svakodnevicu. Bitno je znati slušati i pustiti našeg sugovornika i sugovornike da nam poruku kažu odnosno pokažu do kraja kako bismo je lakše razumjeli i zatim odgovorili na nju. Lideri imaju važnu ulogu osluškivati, razumjeti i reagirati na ponašanje osoba zaposlenih u njihovom timu. Motivacija zaposlenika i timski rad izrazito su bitni dio svakodnevne komunikacije unutar organizacija Pogled, gesta, način odijevanja čine dio naše neverbalne komunikacije i vrlo bitan način u svakom odnosu kada smo u interakciji s drugom odnosno drugim osobama. U ovom radu bavimo se neverbalnom komunikacijom u različitim kontekstima te proučavamo situacije u koje nas dovodi naše svakodnevno komuniciranje i bivanje s drugima. Poslovna okruženja, drugi jezici, vjera i kultura uče nas razumjeti Druge i poštivati njihovu verbalnu i neverbalnu komunikaciju. Kada upoznajemo drugu osobu stvaramo tzv. prvi dojam o toj osobi i na taj način isto komuniciramo. Čak 90 posto ljudi stvara prvi dojam u prve četiri minute interakcije, dok 80 % dojma stvaramo neverbalno. Komunikacija unutar organizacija treba biti jasno definirana kako ne bismo imali šumove u komunikaciji, te samim time otežali rad unutar organizacije.
Sažetak (engleski) Communication is a part of every human being and we divide it into non-verbal and verbal. Listening to what our colleague tells us or wants to say is the key to any good communication. Either verbal or non-verbal communication, follows us throughout our whole day in different situations, private or business. We communicate continuously with our environment and it is important part of us and our existence. Sometimes communication and the situations we find ourselves in, can make our everyday life more difficult or on the other hand, easier. It is important to know how to listen and let our interlocutor and interlocutors tell or show us the message to the end so that we can understand it more easily and then respond to it. Leaders have an important role to listen to, understand and react to the behaviour of the people employed in their team. Employee motivation and teamwork are an extremely important part of everyday communication within organizations. Look, gesture, way of dressing are all part of our non-verbal communication and a very important way in every relationship when we interact with other people. In this paper, we deal with non-verbal communication in different contexts and study the situations in which our daily communication and being with others leads us. Business environments, other languages, religion and culture teach us to understand others and respect their verbal and non-verbal communication. When we meet another person, we create the so-called the first impression of that person and that way we also communicate. 90 percent of people create a first impression in the first four minutes of interaction, while 80% of impressions are created non-verbally. Communication within organizations should be clearly defined so that we do not have difficulties in communication and thus make work within the organization more difficult.
Ključne riječi
interpersonalna komunikacija
lider
motivacija zaposlenika
komunikacija unutar organizacije
govor tijela
geste
upravljanje imidžem
odijevanje i neverbalna komunikacija.
Ključne riječi (engleski)
interpersonal communication
leader
employee motivation
communication within the organization
body language
gestures
image management
dressing and non-verbal communication.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:058312
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) marketinga i komunikacija (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-09-06 08:10:21