Šmit, I. (2022). Integrirana marketinška komunikacija u procesu stvaranja imidža (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:683081
Šmit, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija u procesu stvaranja imidža." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:683081
Šmit, Ivana. "Integrirana marketinška komunikacija u procesu stvaranja imidža." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:683081
Šmit, I. (2022). 'Integrirana marketinška komunikacija u procesu stvaranja imidža', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:683081
Šmit I. Integrirana marketinška komunikacija u procesu stvaranja imidža [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:683081
I. Šmit, "Integrirana marketinška komunikacija u procesu stvaranja imidža", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:683081