specijalistički diplomski stručni
Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata
Virovitica: Veleučilište u Virovitici, 2022. urn:nbn:hr:165:450122

Adamović, Iva
Veleučilište u Virovitici

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Adamović, I. (2022). Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:450122

Adamović, Iva. "Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:450122

Adamović, Iva. "Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:450122

Adamović, I. (2022). 'Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:450122

Adamović I. Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:450122

I. Adamović, "Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:450122