Sažetak | Cilj rada bio je ispitati utjecaj marketing miksa u e-trgovini.
Spoznaje koje donosi ovaj rad polaze od analize instrumenata marketing miksa u e-trgovini i to proizvoda, cijene, mjesta i promocije. Vidljivo je da je promocija jedan od najznačajnijih instrumenata današnjice, dok je cijena instrument pomoću kojeg se najlakše ostvaruju e- prodajni ciljevi.
Sagleda li se tvrtka Aboutyou koja je okosnica kvalitativnog poglavlja 4 u ovom radu, tada je vidljivo da i ova tvrtka koristi promociju, ali i upravljanje cijenama, u cilju ostvarenja svoje prepoznatljivosti i prodajnih ciljeva.
U radu su iznijeti i suodnos i dodirne točke marketinga i oglašavanja, te su izneseni i arheološki nalazi kao dokaz duge povijesti oglašavanja. Isto tako dan je i pregled evolucije modernog marketinga iz prakse oglašavanja, te je istaknuto i mjesto, te značaj oglašavanja kao dijela marketing miksa. Isto tako u radu je provedena analiza instrumenata e-marketing miksa na primjeru odabranog poduzeća Aboutyou. Proizlazi da Aboutyou koristi izrazito snažnu digitalnu promociju, te putem internet oglašavanja najviše utječe na svoje potrošače i njihovu odluku o kupnji, kao i prepoznatljivosti, te također i lojalnosti ovog brenda. Velik utjecaj ima i TV oglašavanje kada je u pitanju ova internet trgovina. Sveukupno, može se zaključiti kako je odabrana ogledna uspješna e-trgovina koja promišljenim strategijama održava svoj uspjeh, pozicionirajući se u svijesti potrošača kao pozitivno iskustvo, na što potrošači pozitivno odgovaraju, prepoznajući ovu internet trgovinu kao mjesto vrijedno odluke o kupnji. |