Bisić, K. (2019). GERILISKI MARKETING ODABRANIH PROFITNIH I NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U GRADU KARLOVCU (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:740588
Bisić, Ksenija. "GERILISKI MARKETING ODABRANIH PROFITNIH I NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U GRADU KARLOVCU." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:740588
Bisić, Ksenija. "GERILISKI MARKETING ODABRANIH PROFITNIH I NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U GRADU KARLOVCU." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:740588
Bisić, K. (2019). 'GERILISKI MARKETING ODABRANIH PROFITNIH I NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U GRADU KARLOVCU', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:740588
Bisić K. GERILISKI MARKETING ODABRANIH PROFITNIH I NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U GRADU KARLOVCU [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2019 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:740588
K. Bisić, "GERILISKI MARKETING ODABRANIH PROFITNIH I NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U GRADU KARLOVCU", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:740588