Irha, M. (2021). ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA I ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U SVRHU PLASIRANJA PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU "ERGOFFICE" (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:118366
Irha, Martin. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA I ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U SVRHU PLASIRANJA PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU "ERGOFFICE"." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:118366
Irha, Martin. "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA I ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U SVRHU PLASIRANJA PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU "ERGOFFICE"." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:118366
Irha, M. (2021). 'ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA I ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U SVRHU PLASIRANJA PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU "ERGOFFICE"', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:118366
Irha M. ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA I ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U SVRHU PLASIRANJA PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU "ERGOFFICE" [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2021 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:118366
M. Irha, "ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA I ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA U SVRHU PLASIRANJA PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU "ERGOFFICE"", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:118366