Čabula, V. (2021). PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160
Čabula, Valentina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160
Čabula, Valentina. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160
Čabula, V. (2021). 'PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160
Čabula V. PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2021 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160
V. Čabula, "PERCEPCIJA POTROŠAČA O ULOZI DIGITALNOG MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:899160