Magdić, A. (2022). MARKETING MIKS TURISTIČKIH ATRAKCIJA NA PRIMJERU BARAĆEVIH ŠPILJA (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:089350
Magdić, Andreja. "MARKETING MIKS TURISTIČKIH ATRAKCIJA NA PRIMJERU BARAĆEVIH ŠPILJA." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:089350
Magdić, Andreja. "MARKETING MIKS TURISTIČKIH ATRAKCIJA NA PRIMJERU BARAĆEVIH ŠPILJA." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:089350
Magdić, A. (2022). 'MARKETING MIKS TURISTIČKIH ATRAKCIJA NA PRIMJERU BARAĆEVIH ŠPILJA', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:089350
Magdić A. MARKETING MIKS TURISTIČKIH ATRAKCIJA NA PRIMJERU BARAĆEVIH ŠPILJA [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:089350
A. Magdić, "MARKETING MIKS TURISTIČKIH ATRAKCIJA NA PRIMJERU BARAĆEVIH ŠPILJA", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:089350