Jakovljević, M. (2023). KREIRANJE TRŽIŠNE MARKE I DIGITALNI MARKETING U PODUZEĆU LEDO D.D. (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:313142
Jakovljević, Martina. "KREIRANJE TRŽIŠNE MARKE I DIGITALNI MARKETING U PODUZEĆU LEDO D.D.." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:313142
Jakovljević, Martina. "KREIRANJE TRŽIŠNE MARKE I DIGITALNI MARKETING U PODUZEĆU LEDO D.D.." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:313142
Jakovljević, M. (2023). 'KREIRANJE TRŽIŠNE MARKE I DIGITALNI MARKETING U PODUZEĆU LEDO D.D.', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:313142
Jakovljević M. KREIRANJE TRŽIŠNE MARKE I DIGITALNI MARKETING U PODUZEĆU LEDO D.D. [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2023 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:313142
M. Jakovljević, "KREIRANJE TRŽIŠNE MARKE I DIGITALNI MARKETING U PODUZEĆU LEDO D.D.", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:313142