Naslov PONUDA GRČKE U PROGRAMIMA HRVATSKIH TURISTIČKIH AGENCIJA
Naslov (engleski) GREECE TRAVEL OFFERS IN CROATIAN TRAVEL AGENCIES
Autor Petra Furač
Mentor Mateja Petračić (mentor)
Član povjerenstva Andreja Primužak (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ivana Varičak (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mateja Petračić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Barica Jurković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Karlovcu (Poslovni odjel) Karlovac
Datum i država obrane 2023-09-22, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Razvojem masovnog turizma te sve većom uporabom turističkih usluga, pojavila se
potreba za turističkim agencijama koje danas predstavljaju važan segment na turističkom
tržištu. Turističke agencije pružaju usluge vezane uz putovanja i turizam, a njihova glavna
funkcija je organiziranje i prodaja turističkih ponuda. Upravo turističke agencije imaju ključnu
ulogu u organiziranju i promicanju putovanja u Grčku, koja predstavlja jedno od najvažnijih
turističkih odredišta u Europi još od 1970-ih. godina. Grčka svoju turističku ponudu temelji na
prirodnim ljepotama, kulturnoj i povijesnoj baštini te ljepotama Mediterana.
Predmet ovog rada je analiza turističke ponude Grčke u hrvatskim turističkim
agencijama. Cilj rada je pružiti pregled stanja turističke ponude Grčke te dati uvid u najnovije
trendove u hrvatskim turističkim agencijama. U radu će se prikazati turističke ponude i
atrakcije Grčke, analizirati kako se te ponude prezentiraju i prodaju te dati uvid u trendove i
perspektive za njihov daljnji razvoj.
U istraživanju materijala za ovaj rad korištene su metode analize, komparacije i sinteze
sekundarnih podataka. Teorijski dio rada se temelji na relevantnoj literaturi iz područja turizma
i rada turističkih agencija te predstavljanju općih, ekonomskih i povijesnih obilježja Grčke. U
praktičnom dijelu rada korišteni su dostupni podaci s internet stranica hrvatskih turističkih
agencija koje nude turističke aranžmane za Grčku. Na temelju prikupljenih podataka, izneseni
su zaključci o turističkoj ponudi Grčke u hrvatskim turističkim agencijama te prijedlozi za
unapređenje njene prezentacije i promocije.
Sažetak (engleski) With the development of mass tourism and the increasing use of tourist services, there
was a need for travel agencies, which today represent an important segment of the tourist
market. Travel agencies provide services related to travel and tourism, and their main function
is organizing and selling tourist offers. Travel agencies play a key role in organizing and
promoting travel to Greece, which has been one of the most important tourist destinations in
Europe since the 1970s. year. Greece bases its tourist offer on natural beauty, cultural and
historical heritage, and the beauty of the Mediterranean.
The subject of this work is the analysis of the tourist offer of Greece in Croatian travel
agencies. The aim of the work is to provide an overview of the state of the tourist offer in
Greece and to give an insight into the latest trends in Croatian travel agencies. The paper will
present the tourist offers and attractions of Greece, analyze how these offers are presented and
sold, and provide insight into trends and perspectives for their further development.
In the research of the material for this work, methods of analysis, comparison and
synthesis of secondary data were used. The theoretical part of the work is based on the relevant
literature in the field of tourism and the work of travel agencies, as well as the presentation of
the general, economic and historical characteristics of Greece. In the practical part of the work,
available data from the websites of Croatian travel agencies that offer tourist arrangements for
Greece were used. Based on the collected data, conclusions were made about the tourist offer
of Greece in Croatian travel agencies and suggestions for improving its presentation and
promotion.
Ključne riječi
Turizam
turistička agencija
turistička ponuda
Grčka
Ključne riječi (engleski)
tourism
travel agency
tourist offer
Greece
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:128:382879
Studijski program Naziv: Ugostiteljstvo Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-11-14 09:15:51