Šošić, K. (2017). Marketing miks hotela na primjeru hotela Jufenalm (Završni rad). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:553369
Šošić, Kristina. "Marketing miks hotela na primjeru hotela Jufenalm." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:553369
Šošić, Kristina. "Marketing miks hotela na primjeru hotela Jufenalm." Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:553369
Šošić, K. (2017). 'Marketing miks hotela na primjeru hotela Jufenalm', Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:553369
Šošić K. Marketing miks hotela na primjeru hotela Jufenalm [Završni rad]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2017 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:553369
K. Šošić, "Marketing miks hotela na primjeru hotela Jufenalm", Završni rad, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:553369