specijalistički diplomski stručni
Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2017. urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić, Dijana
Veleučilište u Karlovcu
Poslovni odjel

Institucijski repozitorij: repozitorij.vuka.hr

Citirajte ovaj rad

Glavurdić, D. (2017). Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem (Specijalistički diplomski stručni). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić, Dijana. "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić, D. (2017). 'Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, citirano: 12.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

Glavurdić D. Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem [Specijalistički diplomski stručni]. Karlovac: Veleučilište u Karlovcu; 2017 [pristupljeno 12.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146

D. Glavurdić, "Značaj unapređenja prodaje u suvremenoj komunikaciji s tržištem", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:650146