završni rad
SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU
Požega: Veleučilište u Požegi, 2016. urn:nbn:hr:112:096044

Budin, Mihael
Veleučilište u Požegi

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Požegi

Citirajte ovaj rad

Budin, M. (2016). SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin, Mihael. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin, Mihael. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin, M. (2016). 'SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin M. SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

M. Budin, "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044