Miholić, N. (2015). SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403
Miholić, Nikola. "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403
Miholić, Nikola. "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403
Miholić, N. (2015). 'SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403
Miholić N. SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403
N. Miholić, "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403