Budimlić, E. (2013). ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:528587
Budimlić, Ena. "ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:528587
Budimlić, Ena. "ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:528587
Budimlić, E. (2013). 'ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:528587
Budimlić E. ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:528587
E. Budimlić, "ULOGA OGLAŠAVANJA U PROMOCIJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:528587