Naslov GRANIČNE PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI
Naslov (engleski) SECONDARY PROMOTION ACTIVITIES
Autor Ivana Marčinković
Mentor Berislav Andrlić (mentor)
Član povjerenstva Hrvoje Budić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Berislav Andrlić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Marko Šostar (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Požegi (Društveni odjel) Požega
Datum i država obrane 2019-07-12, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Promocija je u užem smislu proces komuniciranja sa tržištem, a upotrebljava se radi boljeg informiranja, podsjećanja ljudi na proizvode, usluge, ideje i dr. Promocija je podijeljena na dvije velike skupine, a to su osonovne i granične promocijske aktivnosti. Granične promocijske aktivnosti ubrajaju dizajn, ambalažu, usluge potrošačima i propaganda “od usta do usta”. Definirat će se granične promocijske aktivnosti i njihove aktivnosti. Ključnu ulogu ima dizajn, a definirat ćemo što je dizajn i navesti njegove vrtse, te koja je uloga dizajna u današnjem životu. Analizirat će se korisnici ugostiteljskih objekata, te želimo pri tome pokazati kako je dizajn bitna sastavnica ljudskog života.
Sažetak (engleski) Promotion is, in the narrow sense, a process of communication with the market, and is used for better information, reminders of people on products, services, ideas etc. The promotion is divided into two large groups, which are auxiliary and border promotional activities. Border promotional activities include design, packaging, consumer service and "mouth to mouth" propaganda. Limiting promotional activities and their activities will be defined. A key role has design, and we will define what design and designate its garden, and what the role of design is in today's life. Users of catering facilities will be analyzed and we want to show how design is an essential component of human life.
Ključne riječi
promocija
granične promocijske aktivnosti
usluge potrošačima
ambalaža
dizajn
propaganda “od usta do usta”.
Ključne riječi (engleski)
promotion
border promotion activities
consumer services
packaging
design
"mouth to mouth" propaganda.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:112:798725
Studijski program Naziv: Računovodstvo Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-07-18 11:27:18