specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE
Požega: Veleučilište u Požegi, 2019. urn:nbn:hr:112:786536

Bradarić, Maja
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Požegi

Citirajte ovaj rad

Bradarić, M. (2019). STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536

Bradarić, Maja. "STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536

Bradarić, Maja. "STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536

Bradarić, M. (2019). 'STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536

Bradarić M. STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536

M. Bradarić, "STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536