specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE
Veleučilište u Požegi Društveni odjel
APA 6th Edition Bradarić, M. (2019). STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536
MLA 8th Edition Bradarić, Maja. "STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536
Chicago 17th Edition Bradarić, Maja. "STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536
Harvard Bradarić, M. (2019). 'STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536
Vancouver Bradarić M. STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536
IEEE M. Bradarić, "STRATEGIJE INTERNACIONALIZACIJE MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:786536
Podaci o radu