Piplica, K. (2019). MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:865925
Piplica, Kornelija. "MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:865925
Piplica, Kornelija. "MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:865925
Piplica, K. (2019). 'MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:865925
Piplica K. MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:865925
K. Piplica, "MARKA I KVALITETA PROIZVODA U FUNKCIJI MARKETINŠKE USPJEŠNOSTI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:865925