Barišić, L. (2021). MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:285048
Barišić, Luka. "MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:285048
Barišić, Luka. "MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:285048
Barišić, L. (2021). 'MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:285048
Barišić L. MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2021 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:285048
L. Barišić, "MARKETING PLAN KAO KLJUČ USPJEHA PODUZEĆA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:285048