prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE
Požega: Veleučilište u Požegi, 2022. urn:nbn:hr:112:366102

Grgić, Marko
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Požegi

Citirajte ovaj rad

Grgić, M. (2022). ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić, Marko. "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić, Marko. "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić, M. (2022). 'ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić M. ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2022 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

M. Grgić, "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102