Pristup korisnicima matične ustanove
MARKETING MIKS
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Tomić, R. (2016). MARKETING MIKS (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203
Tomić, Renata. "MARKETING MIKS." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203
Tomić, Renata. "MARKETING MIKS." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203
Tomić, R. (2016). 'MARKETING MIKS', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203
Tomić R. MARKETING MIKS [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203
R. Tomić, "MARKETING MIKS", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203