Pristup korisnicima matične ustanove
ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Crnoja, A. (2021). ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:409335
Crnoja, Antonia. "ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:409335
Crnoja, Antonia. "ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:409335
Crnoja, A. (2021). 'ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:409335
Crnoja A. ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2021 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:409335
A. Crnoja, "ODABIR CILJNOG SEGMENTA U PRODAJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:409335