Blažević, A. (2022). ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:222798
Blažević, Anamarija. "ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:222798
Blažević, Anamarija. "ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:222798
Blažević, A. (2022). 'ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:222798
Blažević A. ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2022 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:222798
A. Blažević, "ULOGA ELEMENATA IDENTITETA MARKE U PROMOCIJI", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:222798