prikaz prve stranice dokumenta PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU
Požega: Veleučilište u Požegi, 2010. urn:nbn:hr:112:147152

Čor, Jelena
Veleučilište u Požegi

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Požegi

Citirajte ovaj rad

Čor, J. (2010). PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:147152

Čor, Jelena. "PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:147152

Čor, Jelena. "PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:147152

Čor, J. (2010). 'PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:147152

Čor J. PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2010 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:147152

J. Čor, "PRIMJENA MARKETINGA U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:147152