prikaz prve stranice dokumenta DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA
Požega: Veleučilište u Požegi, 2012. urn:nbn:hr:112:323197

Golubić, Tomislav
Veleučilište u Požegi

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Požegi

Citirajte ovaj rad

Golubić, T. (2012). DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197

Golubić, Tomislav. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197

Golubić, Tomislav. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197

Golubić, T. (2012). 'DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197

Golubić T. DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197

T. Golubić, "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:323197