Varzić, M. (2011). FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181
Varzić, Magdalena. "FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181
Varzić, Magdalena. "FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181
Varzić, M. (2011). 'FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181
Varzić M. FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2011 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181
M. Varzić, "FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181