Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE
Veleučilište u Požegi Društveni odjel
APA 6th Edition Čor, J. (2012). STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158
MLA 8th Edition Čor, Jelena. "STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158
Chicago 17th Edition Čor, Jelena. "STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158
Harvard Čor, J. (2012). 'STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158
Vancouver Čor J. STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158
IEEE J. Čor, "STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158
Podaci o radu