prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE
Požega: Veleučilište u Požegi, 2013. urn:nbn:hr:112:986374

Polić, Sandra
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Požegi

Citirajte ovaj rad

Polić, S. (2013). STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374

Polić, Sandra. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374

Polić, Sandra. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374

Polić, S. (2013). 'STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374

Polić S. STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 20.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374

S. Polić, "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374