specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU
Požega: Veleučilište u Požegi, 2017. urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović, Blaženko
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta u Požegi

Citirajte ovaj rad

Pavlović, B. (2017). STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović, Blaženko. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović, Blaženko. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović, B. (2017). 'STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 02.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović B. STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 02.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

B. Pavlović, "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285