Kvočić, Z. (2016). PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:615526
Kvočić, Zlatan. "PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:615526
Kvočić, Zlatan. "PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:615526
Kvočić, Z. (2016). 'PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:615526
Kvočić Z. PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:615526
Z. Kvočić, "PRIMJENA MARKETINGA U DRUŠTVENOM SEKTORU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:615526