Feldvebl, S. (2013). POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:876745
Feldvebl, Suzana. "POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:876745
Feldvebl, Suzana. "POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:876745
Feldvebl, S. (2013). 'POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:876745
Feldvebl S. POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:876745
S. Feldvebl, "POVEĆANJE PROFITABILNOSTI POSTOJEĆIH KLIJENATA NA PRIMJERU PODUZEĆA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:876745