Naslov Utjecaj društvenih mreža na turizam
Naslov (engleski) INFLUENCE OF SOCIAL NETWORKS ON TOURISM
Autor Ana Plazina
Mentor Jerko Acalin (mentor)
Član povjerenstva Želimir Mikulić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ivan Livaja (član povjerenstva)
Član povjerenstva Jerko Acalin (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Šibeniku (Odjel studija menadžmenta i turizma) Šibenik
Datum i država obrane 2018-09-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Trgovina i turizam
Sažetak Cilj je obraditi pojam društvenih mreţa u turizmu te njihov meĊusobni utjecaj, odnosno prikazati kako društvene mreţe utjeĉu na aspekte turizma, na trţište te kako mogu pomoći u razvoju turizma i promociji turistiĉke destinacije.
Turizam je danas popularna aktivnost većine ljudi u razvijenom svijetu, te glavni izvor prihoda u mnogim drţavama. Vrlo je bitno kako i na koje naĉine se promovira turizam jer to uvelike utjeĉe na odabir ţeljene turistiĉke destinacije. Jedan od naĉina promocije turizma u svijetu je oglašavanje na razliĉitim društvenim mreţama. Odluke o odabiru turistiĉke destinacije najvećim se dijelom donose temeljem plasiranih informacija na društvenim mreţama gdje je ĉovjekova aktivnost u vremenu digitalnog doba postala svakodnevna. Upravo tu je moguće bez napora utvrditi što je u trendu i koje su najpoţeljnije turistiĉke destinacije.
Kroz ovaj završni rad prikazala sam najznaĉajnije društvene mreţe koje utjeĉu na razvoj turizma, a to su: Facebook, Instagram, YouTube, TripAdvisor, Pinterest i Twitter. Nisu to jedine društvene mreţe koje se koriste u te svrhe, ali s obzirom na veći broj korisnika i poznavanje tih društvenih mreţa, njih sam izdvojila. Kao primjer promocije turizma na društvenim mreţama navela sam sluţbene profile društvenih mreţa Hrvatske turistiĉke zajednice pod sloganom „ Croatia full of life ''.
Sažetak (engleski) The aim is to treat the concept of social networks in tourism and their interaction, ie to show how social networks affect tourism, market and how they can help in the development of tourism and the promotion of tourist destinations.
Tourism is today a popular activity of most people in the developed world, and the main source of income in many countries. It is very important how and in what way tourism is promoted because it greatly influences the choice of desired tourist destinations. One of the ways of promoting tourism in the world is advertising on different social networks. Decisions on the selection of tourist destinations are largely based on the information provided on social networks where human activity has become daily in the digital age. It is precisely here that it is possible to determine what is in the trend and which are the most desirable tourist destinations.
Through this final paper I will present the most important social networks that influence the development of tourism on: Facebook, Instagram, YouTube, TripAdvisor, Pinterest and Twitter. They are not just social networks used for these purposes, but given the greater number of users and knowledge of these social networks, I have distinguished them. As an example of promotion of tourism on social networks, I have outlined the official profile of the social networks of the Croatian Tourist Board under the slogan "Croatia full of life".
Ključne riječi
turizam
društvene mreže
promocija
razvoj
Ključne riječi (engleski)
tourism
social networks
promotion
development
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:143:545451
Studijski program Naziv: Menadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment Smjer: Turistički menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-09-26 09:38:27