Andrijašević, I. (2018). Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990
Andrijašević, Iva. "Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990
Andrijašević, Iva. "Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990
Andrijašević, I. (2018). 'Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990
Andrijašević I. Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990
I. Andrijašević, "Sportski marketing - primjer talijanskog nogometa", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:215990