Naslov RURALNI TURIZAM
Naslov (engleski) THE ROLE OF MARKETING COMMUNICATION IN THE DEVELOPMENT OF RURAL TOURISM ON THE CASE OF DALMATIAN ZAGORA
Autor Jelena Laušić
Mentor Jelena Šišara (mentor)
Član povjerenstva Ana Vukičević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Perišić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Jelena Šišara (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Šibeniku (Odjel studija menadžmenta i turizma) Šibenik
Datum i država obrane 2019-10-04, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Ruralni turizam jedna je od najpopularnijih strategija za razvoj ruralnih i zapostavljenih prostora. U svijetu se počeo razvijati u novije vrijeme kao poseban oblik turizma čije su glavne karakteristike odsutnost buke, očuvani okoliš, mirna sredina, te se odvija u ruralnim područjima izvan gradova. Obzirom da ruralnim područjima pripada oko 90% teritorija Republike Hrvatske, na kojima živi preko 40% stanovništva, a ta su područja prostrana i rijetko naseljena, dok broj stanovnika kontinuirano pada, razvoj tih područja postaje prioritetom u segment u gospodarstva, rada i poduzetništva, te turizma. Premda je Dalmatinska zagora područje velikog turističkog potencijala, bogato prirodnim i kulturnim nasljeđem koje je većim dijelom neopravdano zapušteno, njen turistički razvoj je na samom početku.
Sažetak (engleski) Rural tourism is one of the most popular strategies for developing rural and neglected areas. It has started to develop in the world more recently as a special form of tourism, whose main characteristics are the absence of noise, the preserved environment, the peaceful environment, and it takes place in rural areas outside the cities. Considering that rural areas belong to about 90% of the territory of the Republic of Croatia, with over 40% of the population, and these areas are spacious and sparsely populated, while the number of inhabitants is continuously decreasing, the development of these areas becomes a priority in the segment of economy, labor and entrepreneurship, and tourism. Although Dalmatinska zagora is an area of great tourist potential, rich in natural and cultural heritage that is largely unjustifiably neglected, its tourist development is at the very beginning.
Ključne riječi
ruralni turizam
Dalmatinska zagora
marketinška komunikacija
Ključne riječi (engleski)
rural tourism
Dalmatian zagora
marketing communication
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:143:556536
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: specijalistički diplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta (Sruč.spec.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-10-07 09:19:36