Stipetić, A. (2019). ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić, Anita. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić, Anita. "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić, A. (2019). 'ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
Stipetić A. ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039
A. Stipetić, "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:517039