prikaz prve stranice dokumenta Primjena informacijskih tehnologija u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena informacijskih tehnologija u marketingu
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. urn:nbn:hr:143:044070

Kiternaš, Ante
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Institucijski repozitorij: Repozitorij.vus.hr

Citirajte ovaj rad

Kiternaš, A. (2019). Primjena informacijskih tehnologija u marketingu (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070

Kiternaš, Ante. "Primjena informacijskih tehnologija u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070

Kiternaš, Ante. "Primjena informacijskih tehnologija u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070

Kiternaš, A. (2019). 'Primjena informacijskih tehnologija u marketingu', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070

Kiternaš A. Primjena informacijskih tehnologija u marketingu [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070

A. Kiternaš, "Primjena informacijskih tehnologija u marketingu", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:044070